måndag 10 januari 2011

Tillbaka i Krillehöla!

Kom hem till Kristinehamn redan förra helgen, men har ändå inte tagit mig tid till att skriva ett blogg-inlägg förrän nu!

Vi hade det iallafall supermysigt när vi var hem över jul&nyår. Vi gjorde inget speciellt, slappade mest och åt hemlagad mat! Vi tog även en fika med några av tjejerna, det var härligt att få träffa dom igen! Jag hoppas ni kommer och hälsar på i sommar :) Tezza också!

Det har inte hänt så mycket sen vi kom hem. Jag har kollat upp böckerna jag ska beställa till skolan, kursstart och lite sånt. Om två veckor kommer jag börja plugga på Karlstad universitet! Det känns både nervöst, roligt och ofattbart, och jag hoppas att det inte kommer att bli allt för svårt!

Jag och Rasmus har också suttit och planerat lite för framtiden. I sommar kommer vi förhoppningsvis att åka iväg på en av våra dröm-resor, så nu gäller det att spara, spara och spara!

Tvätten ropar på mig nu!
HEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar